دانلود آهنگ جدید حامد همایون عاشقانه

تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1396
بازدید : 1862
نویسنده : نیما

 دانلود آهنگ جدید حامد همایون عاشقانه

و سوپرایز بزرگ رسانه آپ موزیک ، هیمنک ♪ آهنگ جدید حامد همایون عاشقانه ♪ با متن و بهترین کیفیت

تنظیم کننده : سامان امامی / شعر : محمدرضا نظری / آهنگسازی : حامد همایون

Download New Song By : Hamed Homayoun – Asheghaneh With Text And Direct Links In UpMusic

Asheghaneh دانلود آهنگ جدید حامد همایون عاشقانه

 

متن آهنگ عاشقانه حامد همایون

♪♪♫♫♪♪♯

یه خیابون دوتا عاشق یه هوای شاعرانه ی قشنگو نم بارون بزنه شلق شلق رو گونه هامون♫♪
بپیچه تو گوش کوچه خنده هامون برسه به گوش آسمون صدامون
چه قشنگه که بگیری دستمو نگام کنی و یهویی یواشکی صدام کنیو♫♪
نفس بشی و من♫♪ برات بمیرم بپرم دوباره دستاتو بگیرم بگم عاشق توام عزیزترینم
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو میگی فقط با تو قشنگه دنیا
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا♫♪
چشات مست و لبات خندون دلت پاکه مث بارون ببین لیلی کنار تو چه آرومه دل مجنون
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو♫♪ میگی فقط با تو قشنگه دنیا♫♪
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو میگی فقط با تو قشنگه دنیا♫♪
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا♫♪

♪♪♫♫♪♪♯

حامد همایون عاشقانه

 
دانلود این آهنگ نیم بها ( نصف حجم  آهنگ ) از حجم مصرفی شما محاسبه میشود


 

منبع:آپ موزیک

یک باکس

جهت سفارش تبلیغات کاملا رایگان شما کلیک کنید!



:: موضوعات مرتبط: دانلودکدۀ آهنگ , حامد همایون , ,
:: برچسب‌ها: متن آهنگ جدید حامد همایون عاشقانه , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید حامد همایون عاشقانه , دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم , دانلودکده آهنگ پاپیون ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به Papyonخوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پاپیون و آدرس papyon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 438
بازدید ماه : 3904
بازدید کل : 199817
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

یک باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com